Cisco – світовий лідер у галузі мережевих технологій, що змінюють способи людського спілкування, зв’язку і спільної роботи. Діяльність компанії зосереджена на п’яти основних технологічних напрямках: магістральна маршрутизація, комутація та послуги; рішення для спільної роботи; віртуалізація центрів обробки даних і хмарні обчислення; відеотехнології; архітектури для трансформації бізнесу.

Компанія Cisco була заснована в грудні 1984 р групою співробітників Стенфордського університету. Свій перший продукт компанія випустила в 1986 р штабквартиру Cisco розташовані в містах Сан-Хосе (Каліфорнія), Амстердамі (Нідерланди) і Бангалорі (Індія). Компанія має понад 400 офісів, загальна чисельність співробітників складає 63 465 осіб. Російське представництво Cisco відкрито в Москві в 1995 р.

Cisco може надати компаніям рішення для мережі, центру обробки даних, спільної роботи, забезпечення безпеки та будь-які інші сфери або завдання.

Послуги Cisco з підтримки замовників

Послуги підтримки
Технічна підтримка надається провідними фахівцями і заснована на даних про мільйони звернень, які розглядаються щороку в усьому світі.

Керовані послуги
Проактивне управління, моніторинг та оптимізація ІТ-інфраструктури дозволить прискорити отримання вигоди.

Важливі для бізнесу послуги
Cisco застосовують аналітику, дані і автоматизацію, щоб в будь-яких умовах створити відмовостійку та адаптивну ІТ-інфраструктуру, яка здатна до перетворення.

Поліпшення сервісів
Залучення фахівців до впровадження перспективних технологій на будь-яких етапах – від розробки до впровадження з мінімальним ризиком.

Меню